- beaty 1

יש רעיונות שבאים אחרי עבודת מחקר מאומצת, סיעור מוחות, דיונים…ויש רעיונות שפשוט "נוחתים מהשמיים", הברקות שפותרות את הבעיה ואפילו משפרות את הקיים.

זה מה שקרה בתהליך העיצוב של BEATY.

BEATY הוא כלי עזר נייד וקומפקטי לביצוע החייאה. הקונספט הוא פשוט ומבריק -  למקם חיישן לחץ בין המטופל למבצע ההחייאה, שיתן פידבק קולי כאשר העיסויים מתבצעים בעוצמה נכונה.

כשאודי וסלאב פנו אלינו, הוא ביקש בין השאר שהמוצר יהיה כמה שיותר קטן וקומפקטי, כדי שיהיה ניתן לשאת אותו על גבי צרור מפתחות. 

עמדנו ביעד, והמוצר הגיע לשוק וקיבל המון פידבקים חיוביים. אולם, לאחר זמן מה עלתה בעיה. משתמשים כבדים, אנשי כוחות הצלה ורופאי טיפול נמרץ, העלו כי שטח הפנים הקטן שהוקדש למיקום כרית כף היד היה גורם לכאבים בשימוש אינטנסיבי.

 - beaty 2

נדרשנו למצוא פתרון לבעיה. הנחת המוצא של היזמים הייתה שצריך לפתח מוצר חדש, לעצב מוצר גדול עם שטח פנים נדיב יותר. המשמעות: הוצאות פיתוח וייצור לא מבוטלות + עיכוב חדירת המוצר לשוק.

ברגע זה ביקשנו כמה רגעים לחשיבה, לא קיבלנו כמובן מאליו את העובדה שצריך לפתח מוצר חדש. לאחר כמה רגעים עלינו על רעיון שנתן מענה מהיר וחסכוני ללא צורך בשינוי המוצר הקיים.

בעזרת הוספה של כיסוי סיליקון רחב, הגדלנו את שטח הפנים של המוצר וסיפקנו תמיכה רכה לכרית כף היד. יתרון נוסף של החלק המתפרק הוא שהמוצר הפך למעשה למוצר מודולרי שמתאים ל-2 קהלי יעד שונים.

קהל יעד מקצועי, שיבחר להשתמש בכיסוי באופן קבוע ופחות מפריע לו גודל המוצר, וקהל היעד ה"חובבני" שלא מבצע החייאות באופן קבוע ולכן יותר חשוב לו שהמוצר יהיה קטן וקל לנשיאה.

 - beaty 3

* תיקון טעות: גם למאמינים שביננו, פתרונות מן הסוג הזה מבורכים ככל שיהיו, הם תוצאה ותולדה של חשיבה יצירתית וניסיון רב.

לסיכום, עיצוב מוצר איכותי נבחן בנראות וגם באיכות הפתרונות.

סטודיו לעיצוב מוצר - לינדנברג © 2024 Lindenberg Design Studio
בניית אתרים - אורן וסרשפרונג