+ Triple - סטודיו לעיצוב מוצר - לינדנברג

+ Triple

בקר השקיה חכם

מוצרי ה-IoT הופכים לפופולרים מאוד בזמננו. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להפוך את הבית ליותר חכם, וכך לשלוט במשאבים בצורה אופטימלית.

בשנים האחרונות עיצבנו מספר מוצרים בתחום ה-IoT (האינטרנט של הדברים) שלהבדיל ממוצרי תקשורת רגילים, למוצרים אלו שפה עיצובית אחרת. בדרך כלל מתאפיינים בקווים נקיים, ועיצוב שעל פניו נראה פשוט אך הוא טומן בתוכו הרבה תחכום, ניקיון צורני, ופונקציונליות, מה שהופך את המוצר למעניין ומסקרן.

במקרה של הפרוייקט הנ"ל נדרשנו לעצב בקר השקיה חכם אשר הדרישה העיצובית הייתה שעל המוצר להיות סקסי, בעל מראה נקי, עם מינימום כמות של חלקים, פשוט לייצור ולהרכבה. לכאורה דרישה סטנדרטית, אך כדי לעמוד בדרישה נעזרנו בכל הידע והניסיון שצברנו בלינדנברג עיצוב תעשייתי לאורך השנים בכל הנוגע לשילוב בין עיצוב מוצר, תכנון מכאני והתמודדות עם טכנולוגיה של הזרקת פלסטיק.

העיצוב המוקפד, עונה על הדרישה כך שהמוצר בתצורתו הסגורה והטבעית, נראה נקי ותמים, אך כשמרימים את המכסה הקדמי בהחלקה למעלה, נחשפים החיבורים החשמלים לעיין של המתקין בצורה נוחה וגלויה, מה שהופך את המוצר לפונקציונלי עבור המתקין ואסטתי עבור הלקוח קצה.  

)